Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/616
Název: Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарів
Autoři: Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Бурліцька. Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарів / О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 104-108. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Datum vydání: 2010
Date of entry: 12-lis-2010
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.439
Klíčová slova: мерчандайзинг
дитячий маркетинг
викладка товару
планування магазину
торговельне
Abstrakt: Розкрито особливість мерчандайзингу дитячих товарів. Стверджується, що правильна стратегія просування й позиціювання дозволить збільшити продажі товарів багатьох сегментів ринку, якщо враховувати думку дитини як повноправного члена родини.
The peculiarity of the children’s merchandising is exposed. Confirm that correct strategy of the pushing and position are increasing the sale of the goods many segments of the market, if you take into consideration the children’s thought.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/616
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.