Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3088

Título : Вдосконалення базових критеріїв технологій мерчандайзингу ТОВ «Сільпо» в умовах маркетингової орієнтації
Otros títulos : The perfection of base criteria of technologies of merchandising LTD «Sil'po» in the conditions of marketing orientation
Autor : Пасічник, Ірина Анатоліївна
Pasichnyk, I. A.
Fecha de publicación : 5-jun-2014
Date of entry: 5-jun-2014
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Palabras clave : 8.03050701
маркетинг
ринок
мерчандайзинг
концепція мерчандайзингу
товар
market
merchandising
concept of merchandising
product
Resumen : Вдосконалення базових критеріїв технологій мерчандайзингу ТОВ «Сільпо» в умовах маркетингової орієнтації.
Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.03050701 “Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2014. Проведена діагностика супермаркету «Сільпо» в контексті мерчандайзингової діяльності. Досліджені складові елементи мерчандайзингу, що використовує в своїй практиці роздрібна торгівельна точка. Здійснена оцінка планування магазину та продуктивної роботи мерчандайзингу на купівельну активність і мотивацію покупців. Розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності системи мерчандайзингу роздрібного торгівельного підприємства «Сільпо». Запропоновано та обґрунтовано перспективність впровадження нових елементів та технологій мерчандайзингу на досліджуваному підприємстві.
Research on achievement of Master Degree in 8.03050701 “Marketing” –Ternopil State Technical University named by Ivan Pul'uj. - Ternopil, 2014. The conducted diagnostics of supermarket of «Sil'po» is in the context of merchandising activity. The component elements of merchandising are investigational, that uses in the practice retail point-of-sale point. A realizable estimation of planning a shop and productive work of merchandising is on purchasing activity and motivation of buyers. Recommendations are developed in relation to the increase of efficiency of the system of merchandising of retail point-of-sale enterprise of «Sil'po». Perspective of introduction of new elements and technologies of merchandising was offered and grounded on the probed enterprise.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3088
Content type: Manuscript
Aparece en las colecciones: 8.03050701 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Annotation_Pasichnyk_I.odt29,03 kBOpenDocument TextVisualizar/Abrir
Annotation_Pasichnyk_I.pdf110,23 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Annotation_Pasichnyk_I.djvu15,63 kBDjVuVisualizar/Abrir
Annotation_Pasichnyk_I__COVER.png75,99 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Administrativa verktyg