Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3088

Název: Вдосконалення базових критеріїв технологій мерчандайзингу ТОВ «Сільпо» в умовах маркетингової орієнтації
Další názvy: The perfection of base criteria of technologies of merchandising LTD «Sil'po» in the conditions of marketing orientation
Autoři: Пасічник, Ірина Анатоліївна
Pasichnyk, I. A.
Datum vydání: 5-čer-2014
Date of entry: 5-čer-2014
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Klíčová slova: 8.03050701
маркетинг
ринок
мерчандайзинг
концепція мерчандайзингу
товар
market
merchandising
concept of merchandising
product
Abstrakt: Вдосконалення базових критеріїв технологій мерчандайзингу ТОВ «Сільпо» в умовах маркетингової орієнтації.
Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.03050701 “Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2014. Проведена діагностика супермаркету «Сільпо» в контексті мерчандайзингової діяльності. Досліджені складові елементи мерчандайзингу, що використовує в своїй практиці роздрібна торгівельна точка. Здійснена оцінка планування магазину та продуктивної роботи мерчандайзингу на купівельну активність і мотивацію покупців. Розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності системи мерчандайзингу роздрібного торгівельного підприємства «Сільпо». Запропоновано та обґрунтовано перспективність впровадження нових елементів та технологій мерчандайзингу на досліджуваному підприємстві.
Research on achievement of Master Degree in 8.03050701 “Marketing” –Ternopil State Technical University named by Ivan Pul'uj. - Ternopil, 2014. The conducted diagnostics of supermarket of «Sil'po» is in the context of merchandising activity. The component elements of merchandising are investigational, that uses in the practice retail point-of-sale point. A realizable estimation of planning a shop and productive work of merchandising is on purchasing activity and motivation of buyers. Recommendations are developed in relation to the increase of efficiency of the system of merchandising of retail point-of-sale enterprise of «Sil'po». Perspective of introduction of new elements and technologies of merchandising was offered and grounded on the probed enterprise.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3088
Content type: Manuscript
Vyskytuje se v kolekcích:8.03050701 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Annotation_Pasichnyk_I.odt29,03 kBOpenDocument TextZobrazit/otevřít
Annotation_Pasichnyk_I.pdf110,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Annotation_Pasichnyk_I.djvu15,63 kBDjVuZobrazit/otevřít
Annotation_Pasichnyk_I__COVER.png75,99 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora