Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3088

Заглавие: Вдосконалення базових критеріїв технологій мерчандайзингу ТОВ «Сільпо» в умовах маркетингової орієнтації
Други Заглавия: The perfection of base criteria of technologies of merchandising LTD «Sil'po» in the conditions of marketing orientation
Автори: Пасічник, Ірина Анатоліївна
Pasichnyk, I. A.
Дата на Публикуване: 5-Юни-2014
Date of entry: 5-Юни-2014
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Ключови Думи: 8.03050701
маркетинг
ринок
мерчандайзинг
концепція мерчандайзингу
товар
market
merchandising
concept of merchandising
product
Резюме: Вдосконалення базових критеріїв технологій мерчандайзингу ТОВ «Сільпо» в умовах маркетингової орієнтації.
Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.03050701 “Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2014. Проведена діагностика супермаркету «Сільпо» в контексті мерчандайзингової діяльності. Досліджені складові елементи мерчандайзингу, що використовує в своїй практиці роздрібна торгівельна точка. Здійснена оцінка планування магазину та продуктивної роботи мерчандайзингу на купівельну активність і мотивацію покупців. Розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності системи мерчандайзингу роздрібного торгівельного підприємства «Сільпо». Запропоновано та обґрунтовано перспективність впровадження нових елементів та технологій мерчандайзингу на досліджуваному підприємстві.
Research on achievement of Master Degree in 8.03050701 “Marketing” –Ternopil State Technical University named by Ivan Pul'uj. - Ternopil, 2014. The conducted diagnostics of supermarket of «Sil'po» is in the context of merchandising activity. The component elements of merchandising are investigational, that uses in the practice retail point-of-sale point. A realizable estimation of planning a shop and productive work of merchandising is on purchasing activity and motivation of buyers. Recommendations are developed in relation to the increase of efficiency of the system of merchandising of retail point-of-sale enterprise of «Sil'po». Perspective of introduction of new elements and technologies of merchandising was offered and grounded on the probed enterprise.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3088
Content type: Manuscript
Показва се в Колекции:8.03050701 — маркетинг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Annotation_Pasichnyk_I.odt29,03 kBOpenDocument TextИзглед/Отваряне
Annotation_Pasichnyk_I.pdf110,23 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Annotation_Pasichnyk_I.djvu15,63 kBDjVuИзглед/Отваряне
Annotation_Pasichnyk_I__COVER.png75,99 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти