Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Resultats 1-57 de 57.
  • anterior
  • 1
  • següent
Hits d'ítem:
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Conference Abstract16-de -202013-de -2020Ризики в купівельній поведінці споживачівГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-de -202013-de -2020Сутність купівельної поведінки споживачаБоднар, Дмитро; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Dmytro; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-de -202013-de -2020Упаковка як елемент мерчандайзингуБуранич, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Buranych, Oleg; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-de -202013-de -2020Shelf ready packing в мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-de -202013-de -2020Методики модифікації поведінки споживачівСаламон, Антон; Бурліцька, Оксана Петрівна; Salamon, Anton; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-de -202013-de -2020Особливості функціонування ринку міжнародних транспортних перевезеньІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-de -20186-de -2018Fashion-merchandisingМельничук, Олена; Бурліцька, Оксана Петрівна; Melnychuk, Olena; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-de -20186-de -2018Розвиток бізнес-сторінки у FacebookВовчук, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Vovchuk, Oxana; Burlitska, Oxana
Conference Abstract9-de -20186-de -2018Маркетинг послуг у сфері відпочинку та розвагБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-de -20186-de -2018Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріївДолгошеєв, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, Vitaliy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-de -20186-de -2018Вітрина як функціональний елемент магазинуПолегонька, Наталя; Бурліцька, Оксана Петрівна; Polehonka, Nataliia; Burlitska, Oxana
Conference Abstractde -201722-de -2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Федорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна
Conference Abstract20-de -201731-de -2018Сутність сезонного мерчандайзингуДолгошеєв, В. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, V. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-de -201731-de -2018Теоретичні аспекти маркетингу послуг у сфері відпочинку та розвагГетун, Д. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, D. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-de -201731-de -2018Інструменти мерчандайзингу в книжковій торгівліБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-de -201731-de -2018Основні елементи програми мерчандайзингуПушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitaliy; Burlitska, Oxana
Conference Abstract8-de -201927-de -2019Особливість мерчандайзингу в індустрії модиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-de -201927-de -2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-de -201927-de -2019Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживачаФедоришин, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Fedoryshun, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-de -201927-de -2019Рівні портрета цільвої аудиторіїГораль, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Horal, Oleg; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-de -201927-de -2019Сутність та види молодіжних субкультурСливяк, Василина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Slyvyak, Vasyluna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-de -201927-de -2019Семплінг як інструмент просуванняПанасюк, Нінель; Бурліцька, Оксана Петрівна; Panasiuk, Ninel; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-de -201927-de -2019Сутність стратегії маркетингу цінностіДідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Didyk, Mykhajlo; Burlitska, Oksana
Conference Abstract27-de -20195-de -2020Теоретичні основи корпоративної стратегії цінностіБурліцька, Оксана Петрівна; Дідюк, М. В.; Burlitska, O. P.; Didiuk, M. V.
Article26-d’a-201624-de -2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-de -20186-de -2018Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії виборуКрет, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kret, Tatyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-de -202013-de -2020Конс’юмеризм як концепція захисту прав споживачівБоднар, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Diana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-de -201911-de -2019Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Бакуліна, Наталія Миколаївна
Conference Abstract31-de -202123-d’a-2021Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Burlitska, Oksana; Pinyak, Iryna
Article19-de -201521-de -2016Управління маркетинговою політикою торгових мережБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article27-d’o-201020-de -2016Концепція менеджеризму як напрямку соціально-економічних теорійБурліцька, Оксана Петрівна
Conference Abstract22-de -202110-de -2022Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовахЧорномаз, Соломія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Chornomaz, Solomiya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-de -202110-de -2022Управління мерчандайзингом товаровиробникаКурій, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kuriy, Nanalya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-de -202110-de -2022Особливість сучасного маркетингового ціноутворенняГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Article18-d’a-201228-de -2016Маркетинговий підхід в управлінні розвитком продовольчої торгової мережіБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article8-d’o-201528-de -2016Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарівБурліцька, Оксана Петрівна
Article5-de -201211-de -2016Візуальний мерчандайзинг та його особливістьБурліцька, Оксана Петрівна
Article27-de -201527-de -2016Теоретичні аспекти мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Other18-de -20117-de -2011«Метаменеджмент» як теорія побудови управлінняБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article21-de -201427-de -2016Особливість семплінгу як інструменту мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article26-d’a-201624-de -2016Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»Кравець, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kravec, Oksana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract26-de -202322-de -2023Сутність управління трейд-маркетингом на підприємствахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, O.
Conference Abstract5-de -202215-de -2022Особливості контент-маркетингу під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-de -202228-de -2022Особливість інфлюенс-маркетингу в сучасному бізнесіМихалович, Катерина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Mykhalovych, Kateryna; Burlitska, Oksana
Article17-de -201624-de -2017Сучасний етап розвитку мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, O. P.
Article26-d’a-201624-de -2016Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»Пушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitali; Burlitska, Oksana
Article26-d’a-201624-de -2016Особливості стимулювання збуту у сфері торгівельно-розважальних послугГетун, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, Diana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract31-de -202319-d’a-2023Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-de -202228-de -2022Маркетинг у рітейлі під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract18-de -20222-de -2023Маркетингові інстументи в онлайн- покупкахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, O.
Conference Abstract3-de -20231-de -2023Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів у системі маркетингу підприємстваБурліцька, Оксана Петрівна; Шоломейчук, Сергій; Burlitska, Oksana; Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract3-de -20231-de -2023Маркетинг точки продажуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-de -202328-de -2024Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємстваМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-de -202328-de -2024Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в УкраїніМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-de -202328-de -2024Сутність автоматизації мерчандайзингуРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-de -202328-de -2024Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-de -202328-de -2024Загальні принципи та стандарти викладки товаруРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Resultats 1-57 de 57.
  • anterior
  • 1
  • següent