Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39962

Назва: Маркетингові інстументи в онлайн- покупках
Інші назви: Marketing tools in online shopping
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Маркетингові інстументи в онлайн- покупках / Бурліцька Оксана Петрівна // Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 18 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 25–26.
Bibliographic description: Burlitska O. (2022) Marketynhovi instumenty v onlain- pokupkakh [Marketing tools in online shopping]. Materialy Ⅹ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu" (Tern., 18 november 2022), pp. 25-26 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 2022
Конференція/захід: Ⅹ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Дата публікації: 18-лис-2022
Дата внесення: 2-січ-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 18 листопада 2022 року
18 november 2022
УДК: 338.23.31
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 25-26
Початкова сторінка: 25
Кінцева сторінка: 26
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39962
ISBN: 978-617-7875-48-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html
Перелік літератури: 1. Як брендам збільшити продажі за допомогою сервісу доставки. URL: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html.
References: 1. Yak brendam zbilshyty prodazhi za dopomohoiu servisu dostavky. URL: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.