Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39962

Titolo: Маркетингові інстументи в онлайн- покупках
Titoli alternativi: Marketing tools in online shopping
Autori: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, O.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Маркетингові інстументи в онлайн- покупках / Бурліцька Оксана Петрівна // Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 18 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 25–26.
Bibliographic description (International): Burlitska O. (2022) Marketynhovi instumenty v onlain- pokupkakh [Marketing tools in online shopping]. Materialy Ⅹ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu" (Tern., 18 november 2022), pp. 25-26 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 2022
Conference/Event: Ⅹ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Data: 18-nov-2022
Date of entry: 2-gen-2023
Editore: ФОП Паляниця В. А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 18 листопада 2022 року
18 november 2022
UDC: 338.23.31
Number of pages: 2
Page range: 25-26
Start page: 25
End page: 26
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39962
ISBN: 978-617-7875-48-1
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html
References (Ukraine): 1. Як брендам збільшити продажі за допомогою сервісу доставки. URL: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html.
References (International): 1. Yak brendam zbilshyty prodazhi za dopomohoiu servisu dostavky. URL: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html.
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“ (2022)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.