Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39962

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorBurlitska, O.
dc.coverage.temporal18 листопада 2022 року
dc.coverage.temporal18 november 2022
dc.date.accessioned2023-01-02T20:30:58Z-
dc.date.available2023-01-02T20:30:58Z-
dc.date.created2022-11-18
dc.date.issued2022-11-18
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Маркетингові інстументи в онлайн- покупках / Бурліцька Оксана Петрівна // Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 18 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 25–26.
dc.identifier.isbn978-617-7875-48-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39962-
dc.format.extent25-26
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 2022
dc.relation.urihttps://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html
dc.titleМаркетингові інстументи в онлайн- покупках
dc.title.alternativeMarketing tools in online shopping
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.23.31
dc.relation.references1. Як брендам збільшити продажі за допомогою сервісу доставки. URL: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html.
dc.relation.referencesen1. Yak brendam zbilshyty prodazhi za dopomohoiu servisu dostavky. URL: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html.
dc.identifier.citationenBurlitska O. (2022) Marketynhovi instumenty v onlain- pokupkakh [Marketing tools in online shopping]. Materialy Ⅹ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu" (Tern., 18 november 2022), pp. 25-26 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
dc.citation.spage25
dc.citation.epage26
dc.citation.conferenceⅩ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Розташовується у зібраннях:Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.