Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39962

Tytuł: Маркетингові інстументи в онлайн- покупках
Inne tytuły: Marketing tools in online shopping
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, O.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Маркетингові інстументи в онлайн- покупках / Бурліцька Оксана Петрівна // Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 18 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 25–26.
Bibliographic description (International): Burlitska O. (2022) Marketynhovi instumenty v onlain- pokupkakh [Marketing tools in online shopping]. Materialy Ⅹ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu" (Tern., 18 november 2022), pp. 25-26 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 2022
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Data wydania: 18-lis-2022
Date of entry: 2-sty-2023
Wydawca: ФОП Паляниця В. А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 18 листопада 2022 року
18 november 2022
UDC: 338.23.31
Strony: 2
Zakres stron: 25-26
Główna strona: 25
Strona końcowa: 26
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39962
ISBN: 978-617-7875-48-1
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Związane URL literatura: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html
Wykaz piśmiennictwa: 1. Як брендам збільшити продажі за допомогою сервісу доставки. URL: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html.
References: 1. Yak brendam zbilshyty prodazhi za dopomohoiu servisu dostavky. URL: https://sostav.ua/publication/yak-brendam-zb-lshiti-prodazh-za-dopomogoyu-serv-su-dostavki-92079.html.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“ (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi