Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-14 зі 14 (час пошуку: 0.013 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article22-чер-202127-сер-2021Закордонний досвід стимулювання збуту послуг та його застосування на українському ринкуДолгальова, Олена Вячеславівна; Карасьова, Марія Олександрівна; Конєва, Анна; Dolgalova, Olena; Karasova, Mariia; Konyeva, Anna
Article31-січ-20186-бер-2019Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Article19-гру-201915-тра-2020Контекстна реклама: метрики і КРІІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article20-кві-20218-чер-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article20-кві-20218-чер-2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
Article201228-тра-2013Управління брендом туристичних осель у складі маркетингових заходів індустрії сільського туризмуГолубовська, Оксана; Golubovska, Oksana
Article201121-вер-2011Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економікуГолда, Андрій Ігорович
Article25-лис-20151-бер-2016Удосконалення інформаційних основ логістичної діяльності туристичних організацій як напрям зміцнення потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреаціїБогач, Юрій Аркадійович; Bogach, Yuri
Article200912-сер-2009Основні помилки та правила створення ефективної рекламиШтельма, Наталія Олегівна
Article201017-січ-2011Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективиЮзьвак, Людмила
Article201025-бер-2011Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузіЄременко, Ірена Валеріївна
Article18-лис-201429-жов-2015Сучасні підходи до залучення інвестиційGolda, Nadiya; Mishchuk, Oksana
Article6-бер-20151-бер-2016Планування рекламної кампанії закладів вищої освітиСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Article18-чер-202428-сер-2024Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності: охорона авторського праваКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Зяйлик, Марія Федорівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Zajlik, Maria
Результати 1-14 зі 14 (час пошуку: 0.013 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі