Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2293

Назва: Управління брендом туристичних осель у складі маркетингових заходів індустрії сільського туризму
Інші назви: Management of tourist village brand as a part of rural tourism marketing strategies
Автори: Голубовська, Оксана
Golubovska, Oksana
Бібліографічний опис: О.Голубовська. Управління брендом туристичних осель у складі маркетингових заходів індустрії сільського туризму / О.Голубовська // Галицький економічний вісник. — 2012. — №6(39). — с.158-163 - (маркетингово-інноваційні технології)
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 28-тра-2013
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 796.5 (477)
Теми: бренд
туристична оселя
фірмове ім'я
сільський туризм
садиба
колоритна назва
конкуренти
реклама
brand
tourist village
brand name
rural tourism
country house
colorful name
competitors
advertising
Короткий огляд (реферат): Розглянуто формування позитивного іміджу та унікальності туристичної оселі. Це досягається створенням бренду для захисту організації від конкурентів та зміцнення її позицій на ринку відносно продуктів-замінників. Обґрунтовано необхідність удосконалення торгової марки господарської садиби для створення довготермінової реклами. Висвітлено особливості роботи з брендами в українських умовах, які поширюються й на організації сільського туризму. Описано вимоги для створення власного торгового імені. Наведено різноманітні приклади колоритних назв туристичних осель. Визначено фактори, що перешкоджають створенню фірмових послуг. Сформовано рекомендації для вибору унікального фірмового імені агросадиби, що буде приваблювати не лише туристів, а й журналістів для забезпечення власникам садиб потужного потоку безкоштовної реклами.
The article deals with the creation of the positive image and unique phenomenon of tourist village through branding for protection of the organization from the competitors and strengthening of its market position relative to substitutes. The article grounds the necessity of country house brand improving for creation of long-term advertising because the further development of rural tourism is impossible without an active promotion of the national tourism into the Ukrainian and international markets and creation of Ukraine’s image as a favorable country for rural tourism. The peculiarities of work with brands including village tourism companies in Ukrainian environment are covered in the article. It describes the requirements for creation of your own trade name. Thus, brand name should meet certain requirements. It must be quite unique and easy to remember. It’s desirable if it could somehow reflect the specific features of the country house. There are various examples of colorful and primitive names of tourist houses. The factors which prevent from creation of quality branded services are determined as well. As a result, in many cases the services are rendered without proper justification and consumer demand evaluation, and only after that producers begin searching for real customers and target groups. The author of the article introduces unconventional form of advertising such successful experience as putting a country house name on souvenirs which are sold or distributed to tourists (on the arrangement with souvenir producers). This creates a positive impression among visitors of the country house and remains in their memory for a long time. The article develops some recommendations for the process of choosing the unique country house brand name that will attract not only tourists but journalists as well. It will provide the owners of the country houses with the powerful source of free publicity as well as increase of the commercial success of their business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2293
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 6 (39)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.