Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.01 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article31-січ-20186-бер-2019Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article31-сер-202116-гру-2021Роль сегментації ринку у вивченні поведінки споживачівЧевганова, Віра; Васюта, Вікторія; Chevhanova, Vira; Vasiuta, Viktoriia
Article19-гру-201915-тра-2020Маркетингова стратегія: сутність й особливостіНіколайчук, Ольга Анатоліївна; Nikolaichuk, Olha
Article200912-сер-2009Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засадиГаласюк, Олена Володимирівна
Article201121-вер-2011Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економікуГолда, Андрій Ігорович
Article201121-вер-2011Ефективність використання маркетингових стратегійЗяйлик, Марія Федорівна; Вівчар, Оксана Іванівна
Article201121-вер-2011Економіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємствБица, Володимир Йосифович
Article201017-січ-2011Особливості вибору маркетингової стратегіїЦіх, Галина Володимирівна; Крамар, Ірина Юріївна
Article25-лис-20151-бер-2016Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємствСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Article201012-лис-2010Життєвий цикл товаруЛяхта, Оксана
Article18-лис-201429-жов-2015Сучасні підходи до залучення інвестиційGolda, Nadiya; Mishchuk, Oksana
Article20-лют-20241-тра-2024Вплив цифровізації на розробку маркетингової стратегії в підприємницькій діяльностіГолуб, Владислав Володимирович; Holub, Vladyslav
Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.01 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі