Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2102

Заглавие: Концептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПК
Автори: Бриндзя, Зіновій Федорович
Бриндзя, Ганна Зіновіївна
Bibliographic description (Ukraine): З.Бриндзя. Концептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПК / З.Бриндзя, Г.Бриндзя // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.154-159 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата на Публикуване: 2012
Date of entry: 20-Май-2013
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138.41(470)
Ключови Думи: інформаційні потоки
інноваційна система
оптимізація
ринкова система
Резюме: Розглянуто сутність процесу інноваційного та маркетингового забезпечення АПК. Визначено значущість концептуальних засад інновацій. Проведено аналіз інформаційних потоків для оптимізації економічних процесів.
The analysis of market condition is conducted in Ukraine. The ways of increase of efficiency of functioning of infrastructure of market of products are offered AIC.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2102
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.