Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2102

Fullstendig metadatavisning
DC FeltVerdiSpråk
dc.contributor.authorБриндзя, Зіновій Федоровичuk
dc.contributor.authorБриндзя, Ганна Зіновіївнаuk
dc.date.accessioned2013-05-20T08:25:28Z-
dc.date.available2013-05-20T08:25:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗ.Бриндзя. Концептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПК / З.Бриндзя, Г.Бриндзя // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.154-159 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2102-
dc.description.abstractРозглянуто сутність процесу інноваційного та маркетингового забезпечення АПК. Визначено значущість концептуальних засад інновацій. Проведено аналіз інформаційних потоків для оптимізації економічних процесів.uk
dc.description.abstractThe analysis of market condition is conducted in Ukraine. The ways of increase of efficiency of functioning of infrastructure of market of products are offered AIC.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectінформаційні потокиuk
dc.subjectінноваційна системаuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectринкова системаuk
dc.titleКонцептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПКuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.138.41(470)uk
Vises i samlingene:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright