Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2102

Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorБриндзя, Зіновій Федоровичuk
dc.contributor.authorБриндзя, Ганна Зіновіївнаuk
dc.date.accessioned2013-05-20T08:25:28Z-
dc.date.available2013-05-20T08:25:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗ.Бриндзя. Концептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПК / З.Бриндзя, Г.Бриндзя // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.154-159 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2102-
dc.description.abstractРозглянуто сутність процесу інноваційного та маркетингового забезпечення АПК. Визначено значущість концептуальних засад інновацій. Проведено аналіз інформаційних потоків для оптимізації економічних процесів.uk
dc.description.abstractThe analysis of market condition is conducted in Ukraine. The ways of increase of efficiency of functioning of infrastructure of market of products are offered AIC.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectінформаційні потокиuk
dc.subjectінноваційна системаuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectринкова системаuk
dc.titleКонцептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПКuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.138.41(470)uk
Bildumetan azaltzen da:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.