Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2102

Назва: Концептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПК
Автори: Бриндзя, Зіновій Федорович
Бриндзя, Ганна Зіновіївна
Бібліографічний опис: З.Бриндзя. Концептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПК / З.Бриндзя, Г.Бриндзя // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.154-159 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 20-тра-2013
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.138.41(470)
Теми: інформаційні потоки
інноваційна система
оптимізація
ринкова система
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність процесу інноваційного та маркетингового забезпечення АПК. Визначено значущість концептуальних засад інновацій. Проведено аналіз інформаційних потоків для оптимізації економічних процесів.
The analysis of market condition is conducted in Ukraine. The ways of increase of efficiency of functioning of infrastructure of market of products are offered AIC.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2102
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.