กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20019

ชื่อเรื่อง: Inbound маркетинг
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Inbound Marketing
ผู้แต่ง: Шпилик, Світлана Василівна
Добровольська, І. Ю.
Shpylyk, S. V.
Dobrovol’ska, I. Y.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. В. Inbound маркетинг / С. В. Шпилик, І. Ю. Добровольська // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 387–388. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Shpylyk S. V., Dobrovol’ska I. Y. (2016) Inbound marketinh [Inbound Marketing]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 387-388 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Materials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"
Conference/Event: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Volume: 
วันที่เผยแพร่: 17-พฤศ-2016
Date of entry: 24-มีน-2017
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 листопада 2016 року
17-18 November 2016
UDC: 339.138
664
Number of pages: 2
Page range: 387-388
Start page: 387
End page: 388
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20019
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
URL for reference material: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga
http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm
References (Ukraine): 1. Владимир Федорычак. 10 тактик inbound-маркетинга, которые работают [Електронний ресурс] / – Режим доступу: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.
2. Что такое входящий маркетинг (Inbound Marketing)? [Електронний ресурс] / Режим доступу: (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.
3. Inbound маркетинг сквозь призму опыта компании)? [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.
References (International): 1. Vladimir Fedorychak. 10 taktik inbound-marketinha, kotorye rabotaiut [Electronic resource], Access mode: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.
2. Chto takoe vkhodiashchii marketinh (Inbound Marketing)? [Electronic resource], Access mode: (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.
3. Inbound marketinh skvoz prizmu opyta kompanii)? [Electronic resource], Access mode: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
ConfATMT_2016vII_Shpylyk_S_V-Inbound_Marketing_387-388.pdf470,14 kBAdobe PDFดู/เปิด
ConfATMT_2016vII_Shpylyk_S_V-Inbound_Marketing_387-388.djvu37,49 kBDjVuดู/เปิด
ConfATMT_2016vII_Shpylyk_S_V-Inbound_Marketing_387-388__COVER.jpg223,06 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น