Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20019

Tytuł: Inbound маркетинг
Inne tytuły: Inbound Marketing
Authors: Шпилик, Світлана Василівна
Добровольська, І. Ю.
Shpylyk, S. V.
Dobrovol’ska, I. Y.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Шпилик С. В. Inbound маркетинг / С. В. Шпилик, І. Ю. Добровольська // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 387–388. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Shpylyk S. V., Dobrovol’ska I. Y. (2016) Inbound marketinh [Inbound Marketing]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 387-388 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Materials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"
Konferencja/wydarzenie: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Tom: 
Data wydania: 17-lis-2016
Date of entry: 24-mar-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 17-18 листопада 2016 року
17-18 November 2016
UDC: 339.138
664
Strony: 2
Zakres stron: 387-388
Główna strona: 387
Strona końcowa: 388
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20019
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Związane URL literatura: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga
http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm
Wykaz piśmiennictwa: 1. Владимир Федорычак. 10 тактик inbound-маркетинга, которые работают [Електронний ресурс] / – Режим доступу: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.
2. Что такое входящий маркетинг (Inbound Marketing)? [Електронний ресурс] / Режим доступу: (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.
3. Inbound маркетинг сквозь призму опыта компании)? [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.
References: 1. Vladimir Fedorychak. 10 taktik inbound-marketinha, kotorye rabotaiut [Electronic resource], Access mode: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.
2. Chto takoe vkhodiashchii marketinh (Inbound Marketing)? [Electronic resource], Access mode: (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.
3. Inbound marketinh skvoz prizmu opyta kompanii)? [Electronic resource], Access mode: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi