Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20019

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівнаuk
dc.contributor.authorДобровольська, І. Ю.uk
dc.contributor.authorShpylyk, S. V.uk
dc.contributor.authorDobrovol’ska, I. Y.uk
dc.coverage.temporal17-18 листопада 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal17-18 November 2016uk
dc.date.accessioned2017-03-24T21:20:15Z-
dc.date.available2017-03-24T21:20:15Z-
dc.date.created2016-11-17uk
dc.date.issued2016-11-17uk
dc.identifier.citationШпилик С. В. Inbound маркетинг / С. В. Шпилик, І. Ю. Добровольська // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 387–388. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20019-
dc.format.extent387-388uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"uk
dc.relation.urihttp://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketingauk
dc.relation.urihttp://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htmuk
dc.titleInbound маркетингuk
dc.title.alternativeInbound Marketinguk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.138uk
dc.subject.udc664uk
dc.relation.references1. Владимир Федорычак. 10 тактик inbound-маркетинга, которые работают [Електронний ресурс] / – Режим доступу: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.uk
dc.relation.references2. Что такое входящий маркетинг (Inbound Marketing)? [Електронний ресурс] / Режим доступу: (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.uk
dc.relation.references3. Inbound маркетинг сквозь призму опыта компании)? [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.uk
dc.relation.referencesen1. Vladimir Fedorychak. 10 taktik inbound-marketinha, kotorye rabotaiut [Electronic resource], Access mode: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.uk
dc.relation.referencesen2. Chto takoe vkhodiashchii marketinh (Inbound Marketing)? [Electronic resource], Access mode: (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.uk
dc.relation.referencesen3. Inbound marketinh skvoz prizmu opyta kompanii)? [Electronic resource], Access mode: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.uk
dc.identifier.citationenShpylyk S. V., Dobrovol’ska I. Y. (2016) Inbound marketinh [Inbound Marketing]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 387-388 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.citation.volumeuk
dc.citation.spage387uk
dc.citation.epage388uk
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.