Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20019

Назва: Inbound маркетинг
Інші назви: Inbound Marketing
Автори: Шпилик, Світлана Василівна
Добровольська, І. Ю.
Shpylyk, S. V.
Dobrovol’ska, I. Y.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Шпилик С. В. Inbound маркетинг / С. В. Шпилик, І. Ю. Добровольська // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 387–388. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Shpylyk S. V., Dobrovol’ska I. Y. (2016) Inbound marketinh [Inbound Marketing]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 387-388 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Materials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 
Дата публікації: 17-лис-2016
Дата внесення: 24-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 17-18 листопада 2016 року
17-18 November 2016
УДК: 339.138
664
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 387-388
Початкова сторінка: 387
Кінцева сторінка: 388
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20019
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga
http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm
Перелік літератури: 1. Владимир Федорычак. 10 тактик inbound-маркетинга, которые работают [Електронний ресурс] / – Режим доступу: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.
2. Что такое входящий маркетинг (Inbound Marketing)? [Електронний ресурс] / Режим доступу: (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.
3. Inbound маркетинг сквозь призму опыта компании)? [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm (дата звернення 04.11.2016 р.). – Назва з екрану.
References: 1. Vladimir Fedorychak. 10 taktik inbound-marketinha, kotorye rabotaiut [Electronic resource], Access mode: http://www.imagecms.net/blog/obzory/10-taktikinbound-marketinga (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.
2. Chto takoe vkhodiashchii marketinh (Inbound Marketing)? [Electronic resource], Access mode: (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.
3. Inbound marketinh skvoz prizmu opyta kompanii)? [Electronic resource], Access mode: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/inbound_practice.htm (Date of appeal 04.11.2016 y.), Title from the screen.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.