Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20015

Tytuł: Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу
Inne tytuły: Development of own business innovation strategy on the basis of network marketing
Authors: Стус, В. В.
Stus, V. V.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Стус В. В. Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу / В. В. Стус // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 371–372. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Stus V. V. (2016) Rozrobka innovatsiinoi stratehii vlasnoho biznesu na zasadakh merezhevoho marketynhu [Development of own business innovation strategy on the basis of network marketing]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 371-372 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Materials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"
Konferencja/wydarzenie: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Tom: 
Data wydania: 17-lis-2016
Date of entry: 24-mar-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 17-18 листопада 2016 року
17-18 November 2016
UDC: 621.326
Strony: 2
Zakres stron: 371-372
Główna strona: 371
Strona końcowa: 372
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20015
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Wykaz piśmiennictwa: 1. Барбер Девид «Сетевой маркетинг» – М.: Фаир-пресс, 2009. – 192 с.
2. Большая книга по сетевому маркетингу / Под ред. Джо Рубино. – М.: Издательство «Фаир», 2007. – 496с.
References: 1. Barber Devid "Setevoi marketinh" – M., Fair-press, 2009, 192 p.
2. Bolshaia kniha po setevomu marketinhu, ed. Dzho Rubino, M., Izdatelstvo "Fair", 2007, 496p.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi