Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20015

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorСтус, В. В.uk
dc.contributor.authorStus, V. V.uk
dc.coverage.temporal17-18 листопада 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal17-18 November 2016uk
dc.date.accessioned2017-03-24T21:19:22Z-
dc.date.available2017-03-24T21:19:22Z-
dc.date.created2016-11-17uk
dc.date.issued2016-11-17uk
dc.identifier.citationСтус В. В. Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу / В. В. Стус // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 371–372. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20015-
dc.format.extent371-372uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"uk
dc.titleРозробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингуuk
dc.title.alternativeDevelopment of own business innovation strategy on the basis of network marketinguk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc621.326uk
dc.relation.references1. Барбер Девид «Сетевой маркетинг» – М.: Фаир-пресс, 2009. – 192 с.uk
dc.relation.references2. Большая книга по сетевому маркетингу / Под ред. Джо Рубино. – М.: Издательство «Фаир», 2007. – 496с.uk
dc.relation.referencesen1. Barber Devid "Setevoi marketinh" – M., Fair-press, 2009, 192 p.uk
dc.relation.referencesen2. Bolshaia kniha po setevomu marketinhu, ed. Dzho Rubino, M., Izdatelstvo "Fair", 2007, 496p.uk
dc.identifier.citationenStus V. V. (2016) Rozrobka innovatsiinoi stratehii vlasnoho biznesu na zasadakh merezhevoho marketynhu [Development of own business innovation strategy on the basis of network marketing]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 371-372 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.citation.volumeuk
dc.citation.spage371uk
dc.citation.epage372uk
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
Collection(s) :Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.