Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20015

Назва: Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу
Інші назви: Development of own business innovation strategy on the basis of network marketing
Автори: Стус, В. В.
Stus, V. V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Стус В. В. Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу / В. В. Стус // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 371–372. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Stus V. V. (2016) Rozrobka innovatsiinoi stratehii vlasnoho biznesu na zasadakh merezhevoho marketynhu [Development of own business innovation strategy on the basis of network marketing]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 371-372 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Materials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 
Дата публікації: 17-лис-2016
Дата внесення: 24-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 17-18 листопада 2016 року
17-18 November 2016
УДК: 621.326
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 371-372
Початкова сторінка: 371
Кінцева сторінка: 372
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20015
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Перелік літератури: 1. Барбер Девид «Сетевой маркетинг» – М.: Фаир-пресс, 2009. – 192 с.
2. Большая книга по сетевому маркетингу / Под ред. Джо Рубино. – М.: Издательство «Фаир», 2007. – 496с.
References: 1. Barber Devid "Setevoi marketinh" – M., Fair-press, 2009, 192 p.
2. Bolshaia kniha po setevomu marketinhu, ed. Dzho Rubino, M., Izdatelstvo "Fair", 2007, 496p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.