Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19904

Pealkiri: Основні стратегії поводження підприємства на ринку
Teised pealkirjad: Main strategies of enterprise’s behavior on the market
Autor: Potiuk, V. M.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Потюк В. М. Основні стратегії поводження підприємства на ринку / В. М. Потюк // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 189–190. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description (International): Potiuk V. M. (2013) Osnovni stratehii povodzhennia pidpryiemstva na rynku [Main strategies of enterprise’s behavior on the market]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 189-190 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Conference/Event: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Ilmumisaasta: 24-okt-2013
Date of entry: 22-mär-2017
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 24-26 жовтня 2013 року
UDC: 65.011
Number of pages: 2
Page range: 189-190
Start page: 189
End page: 190
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19904
References (Ukraine): 1. Портер Е. Майкл, Конкуренция.: пер. с агнл. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с.
2. Портер Е. Майкл, Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов/Майкл Е. Портер; Пер. с англ., – М.: Альпина Бізнес Букс, 2005 – 454с.
References (International): 1. Porter E. Maikl, Konkurentsiia., per. s ahnl, M., Izdatelskii dom "Viliams", 2005, 608 p.
2. Porter E. Maikl, Konkurentnaia stratehyia: Metodyka analyza otraslei y konkurentov/Maikl E. Porter; transl. from English, M., Alpyna Biznes Buks, 2005 – 454p.
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.