Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19904

Назва: Основні стратегії поводження підприємства на ринку
Інші назви: Main strategies of enterprise’s behavior on the market
Автори: Potiuk, V. M.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Потюк В. М. Основні стратегії поводження підприємства на ринку / В. М. Потюк // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 189–190. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description: Potiuk V. M. (2013) Osnovni stratehii povodzhennia pidpryiemstva na rynku [Main strategies of enterprise’s behavior on the market]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 189-190 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 24-жов-2013
Дата внесення: 22-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 24-26 жовтня 2013 року
УДК: 65.011
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 189-190
Початкова сторінка: 189
Кінцева сторінка: 190
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19904
Перелік літератури: 1. Портер Е. Майкл, Конкуренция.: пер. с агнл. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с.
2. Портер Е. Майкл, Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов/Майкл Е. Портер; Пер. с англ., – М.: Альпина Бізнес Букс, 2005 – 454с.
References: 1. Porter E. Maikl, Konkurentsiia., per. s ahnl, M., Izdatelskii dom "Viliams", 2005, 608 p.
2. Porter E. Maikl, Konkurentnaia stratehyia: Metodyka analyza otraslei y konkurentov/Maikl E. Porter; transl. from English, M., Alpyna Biznes Buks, 2005 – 454p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.