Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1982

Tytuł: Моделювання витрат пального турбовентиляторного двигуна на компенсацію споживання енергії системою обладнання
Inne tytuły: Turbofan engine model for estimation of the fuel consumption for compensation of auxiliary energy supply
Authors: Сербезов, В.
Serbezov, V.
Cytat: Сербезов В. Моделювання витрат пального турбовентиляторного двигуна на компенсацію споживання енергії системою обладнання / Сербезов В. // Вісник ТНТУ. — 2011. — Том 16. — № 4. — С.137-142. — (машинобудування, автоматизація виробництва та процеси механічної обробки).
Data wydania: 1-gru-2011
Date of entry: 5-kwi-2013
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 629.7.036
Słowa kluczowe: математичне моделювання турбовентиляторних двигунів
витрата пального на компенсацію споживання енергії
turbofan engine mathematical modeling
gas turbine fuel consumption
aircraft systems power supply
Abstract: Побудовано математичну модель, яка враховує вплив відібраної від турбовентиляторного двигуна пневматичної потужності та потужності на валу генератора на витрати пального. Модель дає добрі результати в усьому літальному діапазоні й на всіх основних режимах двигуна. Реалізація виконана як підпрограма в програмному середовищі Matlab і призначена для доповнення вже існуючої моделі двигуна. Вона являє собою детерміновану чисельну модель ідентифікації. Дані для неї генеровані чисельними експериментами в софтверному продукті Gasturb. Перевірку моделі виконано шляхом порівняння результатів повної моделі польоту літака, в якій інтегровані розглядувана модель двигуна з даними з літальної документації та літальних записів.
The presented model is suited for estimation of the influence on fuel consumption of the pneumatic and generator shaft power will be off-take from turbofan engine. It is made to be applicable for the entire aircraft flight envelope and engine operating modes. The model is realized in Matlab environment and is intended to complement the performance model of the engine, that is already developed [2]. The model is based mainly on polynomial interpolation. The data, used for the synthesis of the model is generated by simulation with Gasturb software. The model is validated by comparison with data published in the relevant Aircraft Flight manual and flight data records.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1982
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Вісник ТНТУ, 2011, Том 16, № 4



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi