Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1982
Títol: | Моделювання витрат пального турбовентиляторного двигуна на компенсацію споживання енергії системою обладнання |
Altres títols: | Turbofan engine model for estimation of the fuel consumption for compensation of auxiliary energy supply |
Autor: | Сербезов, В. Serbezov, V. |
Bibliographic description (Ukraine): | Сербезов В. Моделювання витрат пального турбовентиляторного двигуна на компенсацію споживання енергії системою обладнання / Сербезов В. // Вісник ТНТУ. — 2011. — Том 16. — № 4. — С.137-142. — (машинобудування, автоматизація виробництва та процеси механічної обробки). |
Data de publicació: | 1-de -2011 |
Date of entry: | 5-d’a-2013 |
Editorial: | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя |
Place of the edition/event: | Тернопіль, Україна |
UDC: | 629.7.036 |
Paraules clau: | математичне моделювання турбовентиляторних двигунів витрата пального на компенсацію споживання енергії turbofan engine mathematical modeling gas turbine fuel consumption aircraft systems power supply |
Resum: | Побудовано математичну модель, яка враховує вплив відібраної від турбовентиляторного двигуна пневматичної потужності та потужності на валу генератора на витрати пального. Модель дає добрі результати в усьому літальному діапазоні й на всіх основних режимах двигуна. Реалізація виконана як підпрограма в програмному середовищі Matlab і призначена для доповнення вже існуючої моделі двигуна. Вона являє собою детерміновану чисельну модель ідентифікації. Дані для неї генеровані чисельними експериментами в софтверному продукті Gasturb. Перевірку моделі виконано шляхом порівняння результатів повної моделі польоту літака, в якій інтегровані розглядувана модель двигуна з даними з літальної документації та літальних записів. The presented model is suited for estimation of the influence on fuel consumption of the pneumatic and generator shaft power will be off-take from turbofan engine. It is made to be applicable for the entire aircraft flight envelope and engine operating modes. The model is realized in Matlab environment and is intended to complement the performance model of the engine, that is already developed [2]. The model is based mainly on polynomial interpolation. The data, used for the synthesis of the model is generated by simulation with Gasturb software. The model is validated by comparison with data published in the relevant Aircraft Flight manual and flight data records. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1982 |
ISSN: | 1727-7108 |
Copyright owner: | © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“ |
Publications status : | Опубліковано раніше |
Content type: | Article |
Apareix a les col·leccions: | Вісник ТНТУ, 2011, Том 16, № 4 |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Mida | Format | |
---|---|---|---|---|
TNTUB_2011_v16_No4-Serbezov_V-Turbofan_engine_model_for_estimation_of_the_fuel__137.pdf | 249,14 kB | Adobe PDF | Veure/Obrir | |
TNTUB_2011_v16_No4-Serbezov_V-Turbofan_engine_model_for_estimation_of_the_fuel__137.djvu | 134,01 kB | DjVu | Veure/Obrir | |
TNTUB_2011_v16_No4-Serbezov_V-Turbofan_engine_model_for_estimation_of_the_fuel_137__COVER.png | 154,06 kB | image/png | Veure/Obrir |
Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.