Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1982

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСербезов, В.-
dc.contributor.authorSerbezov, V.-
dc.date.accessioned2013-04-05T09:15:25Z-
dc.date.available2013-04-05T09:15:25Z-
dc.date.issued2011-12-01-
dc.identifier.citationСербезов В. Моделювання витрат пального турбовентиляторного двигуна на компенсацію споживання енергії системою обладнання / Сербезов В. // Вісник ТНТУ. — 2011. — Том 16. — № 4. — С.137-142. — (машинобудування, автоматизація виробництва та процеси механічної обробки).uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1982-
dc.description.abstractПобудовано математичну модель, яка враховує вплив відібраної від турбовентиляторного двигуна пневматичної потужності та потужності на валу генератора на витрати пального. Модель дає добрі результати в усьому літальному діапазоні й на всіх основних режимах двигуна. Реалізація виконана як підпрограма в програмному середовищі Matlab і призначена для доповнення вже існуючої моделі двигуна. Вона являє собою детерміновану чисельну модель ідентифікації. Дані для неї генеровані чисельними експериментами в софтверному продукті Gasturb. Перевірку моделі виконано шляхом порівняння результатів повної моделі польоту літака, в якій інтегровані розглядувана модель двигуна з даними з літальної документації та літальних записів.uk
dc.description.abstractThe presented model is suited for estimation of the influence on fuel consumption of the pneumatic and generator shaft power will be off-take from turbofan engine. It is made to be applicable for the entire aircraft flight envelope and engine operating modes. The model is realized in Matlab environment and is intended to complement the performance model of the engine, that is already developed [2]. The model is based mainly on polynomial interpolation. The data, used for the synthesis of the model is generated by simulation with Gasturb software. The model is validated by comparison with data published in the relevant Aircraft Flight manual and flight data records.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectматематичне моделювання турбовентиляторних двигунівuk
dc.subjectвитрата пального на компенсацію споживання енергіїuk
dc.subjectturbofan engine mathematical modelinguk
dc.subjectgas turbine fuel consumptionuk
dc.subjectaircraft systems power supplyuk
dc.titleМоделювання витрат пального турбовентиляторного двигуна на компенсацію споживання енергії системою обладнанняuk
dc.title.alternativeTurbofan engine model for estimation of the fuel consumption for compensation of auxiliary energy supplyuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc629.7.036uk
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНТУ, 2011, Том 16, № 4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.