Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1982

Заглавие: Моделювання витрат пального турбовентиляторного двигуна на компенсацію споживання енергії системою обладнання
Други Заглавия: Turbofan engine model for estimation of the fuel consumption for compensation of auxiliary energy supply
Автори: Сербезов, В.
Serbezov, V.
Bibliographic description (Ukraine): Сербезов В. Моделювання витрат пального турбовентиляторного двигуна на компенсацію споживання енергії системою обладнання / Сербезов В. // Вісник ТНТУ. — 2011. — Том 16. — № 4. — С.137-142. — (машинобудування, автоматизація виробництва та процеси механічної обробки).
Дата на Публикуване: 1-Дек-2011
Date of entry: 5-Апр-2013
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 629.7.036
Ключови Думи: математичне моделювання турбовентиляторних двигунів
витрата пального на компенсацію споживання енергії
turbofan engine mathematical modeling
gas turbine fuel consumption
aircraft systems power supply
Резюме: Побудовано математичну модель, яка враховує вплив відібраної від турбовентиляторного двигуна пневматичної потужності та потужності на валу генератора на витрати пального. Модель дає добрі результати в усьому літальному діапазоні й на всіх основних режимах двигуна. Реалізація виконана як підпрограма в програмному середовищі Matlab і призначена для доповнення вже існуючої моделі двигуна. Вона являє собою детерміновану чисельну модель ідентифікації. Дані для неї генеровані чисельними експериментами в софтверному продукті Gasturb. Перевірку моделі виконано шляхом порівняння результатів повної моделі польоту літака, в якій інтегровані розглядувана модель двигуна з даними з літальної документації та літальних записів.
The presented model is suited for estimation of the influence on fuel consumption of the pneumatic and generator shaft power will be off-take from turbofan engine. It is made to be applicable for the entire aircraft flight envelope and engine operating modes. The model is realized in Matlab environment and is intended to complement the performance model of the engine, that is already developed [2]. The model is based mainly on polynomial interpolation. The data, used for the synthesis of the model is generated by simulation with Gasturb software. The model is validated by comparison with data published in the relevant Aircraft Flight manual and flight data records.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1982
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Вісник ТНТУ, 2011, Том 16, № 4



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.