Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19091
Tytuł: Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «Теркон»)
Inne tytuły: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Authors: Крийцула, Віктор Зеновійович
Cytat: Крийцула Віктор Зеновійович Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «Теркон») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/В.З. Крийцула, ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 13 с.
Data wydania: 21-lut-2017
Date of entry: 20-lut-2017
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль
Promotor: Рожко, Наталія Ярославівна
Członkowie Komitetu: Маркович, Ірина Богданівна
Słowa kluczowe: 8.03050701
маркетинг
стратегія підприємства, бренд, брендинг
Strony: 13
Abstract: Крийцула В.З. Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «ТерКон»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701“Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. В даній роботі розглянуто теоретичні аспекти розробки і реалізації бренд - стратегії підприємства в сучасних умовах, основні критерії та фактори, які її визначають, а також описані основні методи її оцінки. Проаналізовано загальний стан ринку комп’ютерної та оргтехніки та перспективи його розвитку, виявлено основних конкурентів ТОВ “ТерКон”, їх ринкові позиції. Подано шляхи вдосконалення стратегії підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19091
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:8.03050701 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Авт_Крийцула.rtf98,45 kBRTFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora