Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19091
Titulua: Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «Теркон»)
Beste titulu batzuk: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Egilea: Крийцула, Віктор Зеновійович
Bibliographic description (Ukraine): Крийцула Віктор Зеновійович Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «Теркон») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/В.З. Крийцула, ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 13 с.
Gordailuaren-data: 21-Feb-2017
Date of entry: 20-Feb-2017
Argitalpen: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Рожко, Наталія Ярославівна
Committee members: Маркович, Ірина Богданівна
Gako-hitzak: 8.03050701
маркетинг
стратегія підприємства, бренд, брендинг
Number of pages: 13
Laburpena: Крийцула В.З. Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «ТерКон»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701“Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. В даній роботі розглянуто теоретичні аспекти розробки і реалізації бренд - стратегії підприємства в сучасних умовах, основні критерії та фактори, які її визначають, а також описані основні методи її оцінки. Проаналізовано загальний стан ринку комп’ютерної та оргтехніки та перспективи його розвитку, виявлено основних конкурентів ТОВ “ТерКон”, їх ринкові позиції. Подано шляхи вдосконалення стратегії підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19091
Content type: Other
Bildumetan azaltzen da:8.03050701 — маркетинг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Авт_Крийцула.rtf98,45 kBRTFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak