Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19091
Título : Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «Теркон»)
Otros títulos : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Autor : Крийцула, Віктор Зеновійович
Bibliographic description (Ukraine): Крийцула Віктор Зеновійович Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «Теркон») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/В.З. Крийцула, ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 13 с.
Fecha de publicación : 21-feb-2017
Date of entry: 20-feb-2017
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Рожко, Наталія Ярославівна
Committee members: Маркович, Ірина Богданівна
Palabras clave : 8.03050701
маркетинг
стратегія підприємства, бренд, брендинг
Number of pages: 13
Resumen : Крийцула В.З. Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «ТерКон»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701“Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. В даній роботі розглянуто теоретичні аспекти розробки і реалізації бренд - стратегії підприємства в сучасних умовах, основні критерії та фактори, які її визначають, а також описані основні методи її оцінки. Проаналізовано загальний стан ринку комп’ютерної та оргтехніки та перспективи його розвитку, виявлено основних конкурентів ТОВ “ТерКон”, їх ринкові позиції. Подано шляхи вдосконалення стратегії підприємства.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19091
Content type: Other
Aparece en las colecciones: 8.03050701 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Авт_Крийцула.rtf98,45 kBRTFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador