このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18434

タイトル: Співпраця із споживачем в політиці створення нового продукту
その他のタイトル: Cooperation with consumer policy in creating new product
著者: Мачуга, Н. З.
Пасічник, Р. О.
Machuga, N. Z.
Pasichnyk, R. O.
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Мачуга Н. З. Співпраця із споживачем в політиці створення нового продукту / Н. З. Мачуга, Р. О. Пасічник // Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 21-22 жовтня 2016 року — Т., 2016 — С. 164-170. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description (International): Machuga N. Z., Pasichnyk R. O. (2016) Spivpratsia iz spozhyvachem v politytsi stvorennia novoho produktu [Cooperation with consumer policy in creating new product]. Tezy dopovidei Ⅶ Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii Forumu molodykh ekonomistiv-kibernetykiv "Modeliuvannia ekonomiky: problemy, tendentsii, dosvid" (Tern., 21-22 October 2016), pp. 164-170 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Conference/Event: Ⅶ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
発行日: 21-10月-2016
Date of entry: 11-12月-2016
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 21-22 жовтня 2016 року
21-22 October 2016
Number of pages: 7
Page range: 164-170
Start page: 164
End page: 170
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18434
References (Ukraine): 1. Максимова Т. Особливості формування маркетингової стратегії та маркетингової політики на українських промислових підприємствах в умовах кризи / Т. Максимова, О. Жданова, Є. Івченко // Маркетинг в Україні. – 2013. – №6. – С. 22-27.
2. Тєлєтов О.С. Маркетинговий аспект в інноваційній діяльності виробників промислової продукції / О.С. Тєлєтов // Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету. – Луганськ: Вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 2014. – С. 208-215.
References (International): 1. Maksymova T. Osoblyvosti formuvannia marketynhovoi stratehii ta marketynhovoi polityky na ukrainskykh promyslovykh pidpryiemstvakh v umovakh kryzy, T. Maksymova, O. Zhdanova, Ye. Ivchenko, Marketynh v Ukraini, 2013, No 6, P. 22-27.
2. Tielietov O.S. Marketynhovyi aspekt v innovatsiinii diialnosti vyrobnykiv promyslovoi produktsii, O.S. Tielietov, Marketynh: teoriia i praktyka: zb. nauk. prats Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu, Luhansk: Vyd-vo Skhidnoukr. nats. un-tu, 2014, P. 208-215.
Content type: Article
出現コレクション:Ⅶ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2016)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。