Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18434

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМачуга, Н. З.uk
dc.contributor.authorПасічник, Р. О.uk
dc.contributor.authorMachuga, N. Z.uk
dc.contributor.authorPasichnyk, R. O.uk
dc.coverage.temporal21-22 жовтня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal21-22 October 2016uk
dc.date.accessioned2016-12-11T05:17:51Z-
dc.date.available2016-12-11T05:17:51Z-
dc.date.created2016-10-21uk
dc.date.issued2016-10-21uk
dc.identifier.citationМачуга Н. З. Співпраця із споживачем в політиці створення нового продукту / Н. З. Мачуга, Р. О. Пасічник // Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 21-22 жовтня 2016 року — Т., 2016 — С. 164-170. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18434-
dc.format.extent164-170uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“uk
dc.titleСпівпраця із споживачем в політиці створення нового продуктуuk
dc.title.alternativeCooperation with consumer policy in creating new productuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages7uk
dc.relation.references1. Максимова Т. Особливості формування маркетингової стратегії та маркетингової політики на українських промислових підприємствах в умовах кризи / Т. Максимова, О. Жданова, Є. Івченко // Маркетинг в Україні. – 2013. – №6. – С. 22-27.uk
dc.relation.references2. Тєлєтов О.С. Маркетинговий аспект в інноваційній діяльності виробників промислової продукції / О.С. Тєлєтов // Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету. – Луганськ: Вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 2014. – С. 208-215.uk
dc.relation.referencesen1. Maksymova T. Osoblyvosti formuvannia marketynhovoi stratehii ta marketynhovoi polityky na ukrainskykh promyslovykh pidpryiemstvakh v umovakh kryzy, T. Maksymova, O. Zhdanova, Ye. Ivchenko, Marketynh v Ukraini, 2013, No 6, P. 22-27.uk
dc.relation.referencesen2. Tielietov O.S. Marketynhovyi aspekt v innovatsiinii diialnosti vyrobnykiv promyslovoi produktsii, O.S. Tielietov, Marketynh: teoriia i praktyka: zb. nauk. prats Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu, Luhansk: Vyd-vo Skhidnoukr. nats. un-tu, 2014, P. 208-215.uk
dc.identifier.citationenMachuga N. Z., Pasichnyk R. O. (2016) Spivpratsia iz spozhyvachem v politytsi stvorennia novoho produktu [Cooperation with consumer policy in creating new product]. Tezy dopovidei Ⅶ Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii Forumu molodykh ekonomistiv-kibernetykiv "Modeliuvannia ekonomiky: problemy, tendentsii, dosvid" (Tern., 21-22 October 2016), pp. 164-170 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університетuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“uk
dc.citation.spage164uk
dc.citation.epage170uk
dc.citation.conferenceⅦ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“uk
Appears in Collections:Ⅶ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.