Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

ชื่อเรื่อง: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
ผู้แต่ง: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
วันที่เผยแพร่: 2009
Date of entry: 18-พฤศ-2012
สำนักพิมพ์: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
คำสำคัญ: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
หมายเลขชุด/รายงาน: Випуск 1 (2);
บทคัดย่อ: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFดู/เปิด
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuดู/เปิด
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น