Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Títol: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Altres títols: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Autor: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Data de publicació: 2009
Date of entry: 18-de -2012
Editorial: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Paraules clau: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Citació: Випуск 1 (2);
Resum: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuVeure/Obrir
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.