Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Tittel: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Alternative titler: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Authors: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Utgivelsesdato: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Forlag: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Emneord: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Serie/Rapport nr.: Випуск 1 (2);
Abstrakt: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vises i samlingene:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFVis/Åpne
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuVis/Åpne
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright