Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Rexistro de metadatos completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorЖовковська, Тетянаuk
dc.contributor.authorZhovkovsjka, Tetyanaen
dc.date.accessioned2012-11-18T15:44:08Z-
dc.date.available2012-11-18T15:44:08Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЖовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824-
dc.description.abstractПотреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТерно-Графuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1 (2);-
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectмотивація потребиuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectсуспільне виробництвоuk
dc.subjectпрогнозування ринкуuk
dc.subjectрозвиток підприємствuk
dc.titleВизначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попитуuk
dc.title.alternativeDetermination and classification of influence factors on the consumers’ demand formationuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.27uk
dc.subject.udc338.439.63uk
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFVer/abrir
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuVer/abrir
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados