Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16152

Tytuł: Оцінка ефективності здійснення маркетингових комунікацій виноробним підприємством в роздрібній торговельній мережі
Authors: Дьячук, І.
Akcesoria: Київський Національний торговельно-економічний університет
Cytat: Дьячук І. Оцінка ефективності здійснення маркетингових комунікацій виноробним підприємством в роздрібній торговельній мережі / І. Дьячук // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 282. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Diachuk I. (2008) Otsinka efektyvnosti zdiisnennia marketynhovykh komunikatsii vynorobnym pidpryiemstvom v rozdribnii torhovelnii merezhi. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 282 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University
Konferencja/wydarzenie: Ⅻ наукова конференція Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 14-maj-2008
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТДТУ
TSTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008
UDC: 663.2
658.8(477)
Strony: 1
Zakres stron: 282
Główna strona: 282
Strona końcowa: 282
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16152
ISBN: 966-305-007-7
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
Związane URL literatura: http://www.interbiz.ru
http://www.btl.ru
Wykaz piśmiennictwa: 1. Почепцов Г.Г. Теорія комунікацій. – К.: Спілка рекламістів України, 1996.
2. Ромат Е.В. Реклама: учебник для студентов специальности «Маркетинг». – 3-е изд., перераб. и доп. – Киев; Харьков: НВФ «Студцентр», 2000. – 480с.: Табл.ил.библиогр.
3. http://www.interbiz.ru
4. http://www.btl.ru
References: 1. Pocheptsov H.H. Teoriia komunikatsii, K., Spilka reklamistiv Ukrainy, 1996.
2. Romat E.V. Reklama: uchebnik dlia studentov spetsialnosti "Marketinh", 3-e izd., pererab. i dop, Kiev; Kharkov: NVF "Studtsentr", 2000, 480p., Tabl.il.bibliohr.
3. http://www.interbiz.ru
4. http://www.btl.ru
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅻ наукова конференція ТДТУ (2008)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi