Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16152

Назва: Оцінка ефективності здійснення маркетингових комунікацій виноробним підприємством в роздрібній торговельній мережі
Автори: Дьячук, І.
Приналежність: Київський Національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Дьячук І. Оцінка ефективності здійснення маркетингових комунікацій виноробним підприємством в роздрібній торговельній мережі / І. Дьячук // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 282. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Diachuk I. (2008) Otsinka efektyvnosti zdiisnennia marketynhovykh komunikatsii vynorobnym pidpryiemstvom v rozdribnii torhovelnii merezhi. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 282 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University
Конференція/захід: Ⅻ наукова конференція Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 14-тра-2008
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТДТУ
TSTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008
УДК: 663.2
658.8(477)
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 282
Початкова сторінка: 282
Кінцева сторінка: 282
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16152
ISBN: 966-305-007-7
Власник авторського права: © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.interbiz.ru
http://www.btl.ru
Перелік літератури: 1. Почепцов Г.Г. Теорія комунікацій. – К.: Спілка рекламістів України, 1996.
2. Ромат Е.В. Реклама: учебник для студентов специальности «Маркетинг». – 3-е изд., перераб. и доп. – Киев; Харьков: НВФ «Студцентр», 2000. – 480с.: Табл.ил.библиогр.
3. http://www.interbiz.ru
4. http://www.btl.ru
References: 1. Pocheptsov H.H. Teoriia komunikatsii, K., Spilka reklamistiv Ukrainy, 1996.
2. Romat E.V. Reklama: uchebnik dlia studentov spetsialnosti "Marketinh", 3-e izd., pererab. i dop, Kiev; Kharkov: NVF "Studtsentr", 2000, 480p., Tabl.il.bibliohr.
3. http://www.interbiz.ru
4. http://www.btl.ru
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅻ наукова конференція ТДТУ (2008)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.