Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16152

Titre: Оцінка ефективності здійснення маркетингових комунікацій виноробним підприємством в роздрібній торговельній мережі
Auteur(s): Дьячук, І.
Affiliation: Київський Національний торговельно-економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Дьячук І. Оцінка ефективності здійснення маркетингових комунікацій виноробним підприємством в роздрібній торговельній мережі / І. Дьячук // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 282. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Diachuk I. (2008) Otsinka efektyvnosti zdiisnennia marketynhovykh komunikatsii vynorobnym pidpryiemstvom v rozdribnii torhovelnii merezhi. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 282 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University
Conference/Event: Ⅻ наукова конференція Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Date de publication: 14-mai-2008
Date of entry: 24-mai-2016
Editeur: ТДТУ
TSTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008
UDC: 663.2
658.8(477)
Number of pages: 1
Page range: 282
Start page: 282
End page: 282
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16152
ISBN: 966-305-007-7
Copyright owner: © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
URL for reference material: http://www.interbiz.ru
http://www.btl.ru
References (Ukraine): 1. Почепцов Г.Г. Теорія комунікацій. – К.: Спілка рекламістів України, 1996.
2. Ромат Е.В. Реклама: учебник для студентов специальности «Маркетинг». – 3-е изд., перераб. и доп. – Киев; Харьков: НВФ «Студцентр», 2000. – 480с.: Табл.ил.библиогр.
3. http://www.interbiz.ru
4. http://www.btl.ru
References (International): 1. Pocheptsov H.H. Teoriia komunikatsii, K., Spilka reklamistiv Ukrainy, 1996.
2. Romat E.V. Reklama: uchebnik dlia studentov spetsialnosti "Marketinh", 3-e izd., pererab. i dop, Kiev; Kharkov: NVF "Studtsentr", 2000, 480p., Tabl.il.bibliohr.
3. http://www.interbiz.ru
4. http://www.btl.ru
Content type: Article
Collection(s) :Ⅻ наукова конференція ТДТУ (2008)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.