Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16152

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДьячук, І.uk
dc.coverage.temporal14-15 травня 2008 рокуuk
dc.coverage.temporal14-15 May 2008uk
dc.date.accessioned2016-05-24T05:18:43Z-
dc.date.available2016-05-24T05:18:43Z-
dc.date.created2008-05-14uk
dc.date.issued2008-05-14uk
dc.identifier.citationДьячук І. Оцінка ефективності здійснення маркетингових комунікацій виноробним підприємством в роздрібній торговельній мережі / І. Дьячук // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 282. — (Економіка та підприємництво).uk
dc.identifier.isbn966-305-007-7uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16152-
dc.format.extent282uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДТУuk
dc.publisherTSTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.relation.ispartofMaterials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical Universityuk
dc.relation.urihttp://www.interbiz.ruuk
dc.relation.urihttp://www.btl.ruuk
dc.titleОцінка ефективності здійснення маркетингових комунікацій виноробним підприємством в роздрібній торговельній мережіuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages1uk
dc.subject.udc663.2uk
dc.subject.udc658.8(477)uk
dc.relation.references1. Почепцов Г.Г. Теорія комунікацій. – К.: Спілка рекламістів України, 1996.uk
dc.relation.references2. Ромат Е.В. Реклама: учебник для студентов специальности «Маркетинг». – 3-е изд., перераб. и доп. – Киев; Харьков: НВФ «Студцентр», 2000. – 480с.: Табл.ил.библиогр.uk
dc.relation.references3. http://www.interbiz.ruuk
dc.relation.references4. http://www.btl.ruuk
dc.relation.referencesen1. Pocheptsov H.H. Teoriia komunikatsii, K., Spilka reklamistiv Ukrainy, 1996.uk
dc.relation.referencesen2. Romat E.V. Reklama: uchebnik dlia studentov spetsialnosti "Marketinh", 3-e izd., pererab. i dop, Kiev; Kharkov: NVF "Studtsentr", 2000, 480p., Tabl.il.bibliohr.uk
dc.relation.referencesen3. http://www.interbiz.ruuk
dc.relation.referencesen4. http://www.btl.ruuk
dc.identifier.citationenDiachuk I. (2008) Otsinka efektyvnosti zdiisnennia marketynhovykh komunikatsii vynorobnym pidpryiemstvom v rozdribnii torhovelnii merezhi. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 282 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationКиївський Національний торговельно-економічний університетuk
dc.citation.journalTitleМатеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.citation.spage282uk
dc.citation.epage282uk
dc.citation.conferenceⅫ наукова конференція Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюяuk
Розташовується у зібраннях:Ⅻ наукова конференція ТДТУ (2008)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.