Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1369

Titel: Економіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств
Författare: Бица, Володимир Йосифович
Bibliographic description (Ukraine): В.Бица. Економіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств / В.Бица // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.173-178 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Utgivningsdatum: 2011
Date of entry: 21-sep-2011
Utgivare: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Nyckelord: маркетингова стратегія
стратегічний маркетинг
маркетингове середовище
корпоративна стратегія
Sammanfattning: Розглянуто основні теоретико-методологічні підходи до розроблення та реалізації маркетингової стратегії машинобудівних підприємств; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку спеціальної промислової продукції.
Тhe article examines the basic going near development and realization of marketing strategy of machine-building enterprises; describe the stages of forming of strategy; exposes a complex organizational problems of realization of strategic marketing approach.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1369
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Samling:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!