Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1369

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБица, Володимир Йосифович-
dc.date.accessioned2011-09-21T10:31:51Z-
dc.date.available2011-09-21T10:31:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВ.Бица. Економіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств / В.Бица // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.173-178 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1369-
dc.description.abstractРозглянуто основні теоретико-методологічні підходи до розроблення та реалізації маркетингової стратегії машинобудівних підприємств; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку спеціальної промислової продукції.uk
dc.description.abstractТhe article examines the basic going near development and realization of marketing strategy of machine-building enterprises; describe the stages of forming of strategy; exposes a complex organizational problems of realization of strategic marketing approach.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectкорпоративна стратегіяuk
dc.titleЕкономіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.