Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13632

Назва: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Оксентюк, Богдана Андріївна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Рожко, Наталія Ярославівна
Бица, Володимир Йосипович
Семенюк, Світлана Богданівна
Фалович, Володимир Андрійович
Фалович, Анна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Фроленко, Роман Володимирович
Бриндзя, Зіновій Федорович
Бриндзя, Ганна Зіновіївна
Сидорук, Борис
Юзьвак, Людмила Ігорівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Подвірна, Тетяна Михайлівна
Голда, Надія Михайлівна
Дубик, Орест Іванович
Міщук, Оксана Іванівна
Шпилик, Світлана Василівна
Голда, Надія Михайлівна
Марущак, Леся Іванівна
Серединська, Віра Миколаївна
Павликівська, Ольга Іванівна
Серединська, Ірина
Бібліографічний опис: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: колективна монографія /за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012.- 544 с.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 10-бер-2016
Видавництво: Астон
УДК: 339. 13
ББК: 65.290-2
Кількість сторінок: 544
Короткий огляд (реферат): Монографія є результатом колективної праці вчених-економістів кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. І. Пулюя щодо розроблення концептуальних засад маркетингових технологій в сучасному науково – технічному середовищі. Розглянуто питання суті маркетингових стратегій формування попиту на товари та послуги на ринках України, планування та моделювання маркетингової діяльності підприємств, розвитку маркетингових інновацій, комплексу маркетингових заходів для зростання рівня попиту на товари та послуги на ринках України. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів-практиків.
Опис: Рекомендовано до друку вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 2 від 21.02. 2011р.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13632
ISBN: 978-966-308-434-3
Власник авторського права: © Колектив авторів, 2012.
© ТзОВ «Видавництво Астон», верстка, 2012.
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monograph_2012.doc7,12 MBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
monograph_2012.pdfмонографія4,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
monograph_2012.odt2,32 MBOpenDocument TextПереглянути/відкрити
monograph_2012.djvu4,99 MBDjVuПереглянути/відкрити
monograph_2012__COVER.png75,02 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора