Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13632

Tytuł: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Оксентюк, Богдана Андріївна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Рожко, Наталія Ярославівна
Бица, Володимир Йосипович
Семенюк, Світлана Богданівна
Фалович, Володимир Андрійович
Фалович, Анна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Фроленко, Роман Володимирович
Бриндзя, Зіновій Федорович
Бриндзя, Ганна Зіновіївна
Сидорук, Борис
Юзьвак, Людмила Ігорівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Подвірна, Тетяна Михайлівна
Голда, Надія Михайлівна
Дубик, Орест Іванович
Міщук, Оксана Іванівна
Шпилик, Світлана Василівна
Голда, Надія Михайлівна
Марущак, Леся Іванівна
Серединська, Віра Миколаївна
Павликівська, Ольга Іванівна
Серединська, Ірина
Cytat: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: колективна монографія /за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012.- 544 с.
Data wydania: 2012
Date of entry: 10-mar-2016
Wydawca: Астон
UDC: 339. 13
BBK: 65.290-2
Strony: 544
Abstract: Монографія є результатом колективної праці вчених-економістів кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. І. Пулюя щодо розроблення концептуальних засад маркетингових технологій в сучасному науково – технічному середовищі. Розглянуто питання суті маркетингових стратегій формування попиту на товари та послуги на ринках України, планування та моделювання маркетингової діяльності підприємств, розвитку маркетингових інновацій, комплексу маркетингових заходів для зростання рівня попиту на товари та послуги на ринках України. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів-практиків.
Opis: Рекомендовано до друку вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 2 від 21.02. 2011р.).
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13632
ISBN: 978-966-308-434-3
Właściciel praw autorskich: © Колектив авторів, 2012.
© ТзОВ «Видавництво Астон», верстка, 2012.
Typ zawartości: Book
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
monograph_2012.doc7,12 MBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie
monograph_2012.pdfмонографія4,42 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
monograph_2012.odt2,32 MBOpenDocument TextPrzeglądanie/Otwarcie
monograph_2012.djvu4,99 MBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
monograph_2012__COVER.png75,02 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora