Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13632

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorБица, Володимир Йосипович-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorФалович, Анна-
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorФроленко, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorБриндзя, Зіновій Федорович-
dc.contributor.authorБриндзя, Ганна Зіновіївна-
dc.contributor.authorСидорук, Борис-
dc.contributor.authorЮзьвак, Людмила Ігорівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorПодвірна, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorДубик, Орест Іванович-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorМарущак, Леся Іванівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorПавликівська, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorСерединська, Ірина-
dc.date.accessioned2016-03-10T12:59:56Z-
dc.date.available2016-03-10T12:59:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМаркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: колективна монографія /за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012.- 544 с.-
dc.identifier.isbn978-966-308-434-3-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13632-
dc.descriptionРекомендовано до друку вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 2 від 21.02. 2011р.).-
dc.description.abstractМонографія є результатом колективної праці вчених-економістів кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. І. Пулюя щодо розроблення концептуальних засад маркетингових технологій в сучасному науково – технічному середовищі. Розглянуто питання суті маркетингових стратегій формування попиту на товари та послуги на ринках України, планування та моделювання маркетингової діяльності підприємств, розвитку маркетингових інновацій, комплексу маркетингових заходів для зростання рівня попиту на товари та послуги на ринках України. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів-практиків.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherАстон-
dc.titleМаркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© Колектив авторів, 2012.uk
dc.rights.holder© ТзОВ «Видавництво Астон», верстка, 2012.-
dc.format.pages544-
dc.subject.udc339. 13uk
dc.subject.bbk65.290-2uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monograph_2012.doc7,12 MBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
monograph_2012.pdfмонографія4,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
monograph_2012.odt2,32 MBOpenDocument TextПереглянути/відкрити
monograph_2012.djvu4,99 MBDjVuПереглянути/відкрити
monograph_2012__COVER.png75,02 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора