Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13632

Titre: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі
Auteur(s): Федорович, Роман Володимирович
Оксентюк, Богдана Андріївна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Рожко, Наталія Ярославівна
Бица, Володимир Йосипович
Семенюк, Світлана Богданівна
Фалович, Володимир Андрійович
Фалович, Анна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Фроленко, Роман Володимирович
Бриндзя, Зіновій Федорович
Бриндзя, Ганна Зіновіївна
Сидорук, Борис
Юзьвак, Людмила Ігорівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Подвірна, Тетяна Михайлівна
Голда, Надія Михайлівна
Дубик, Орест Іванович
Міщук, Оксана Іванівна
Шпилик, Світлана Василівна
Голда, Надія Михайлівна
Марущак, Леся Іванівна
Серединська, Віра Миколаївна
Павликівська, Ольга Іванівна
Серединська, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: колективна монографія /за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012.- 544 с.
Date de publication: 2012
Date of entry: 10-mar-2016
Editeur: Астон
UDC: 339. 13
BBK: 65.290-2
Number of pages: 544
Résumé: Монографія є результатом колективної праці вчених-економістів кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. І. Пулюя щодо розроблення концептуальних засад маркетингових технологій в сучасному науково – технічному середовищі. Розглянуто питання суті маркетингових стратегій формування попиту на товари та послуги на ринках України, планування та моделювання маркетингової діяльності підприємств, розвитку маркетингових інновацій, комплексу маркетингових заходів для зростання рівня попиту на товари та послуги на ринках України. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів-практиків.
Description: Рекомендовано до друку вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 2 від 21.02. 2011р.).
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13632
ISBN: 978-966-308-434-3
Copyright owner: © Колектив авторів, 2012.
© ТзОВ «Видавництво Астон», верстка, 2012.
Content type: Book
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
monograph_2012.doc7,12 MBMicrosoft WordVoir/Ouvrir
monograph_2012.pdfмонографія4,42 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
monograph_2012.odt2,32 MBOpenDocument TextVoir/Ouvrir
monograph_2012.djvu4,99 MBDjVuVoir/Ouvrir
monograph_2012__COVER.png75,02 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration