Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263

Başlık: Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства
The concept customer relationship in market orientation enterprises
Yazarlar: Циран, Ян
Cyran, Jan
Bibliographic description (Ukraine): Ян Циран. Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства / Ян Циран // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 128 – 130.
Yayın Tarihi: 18-May-2011
Date of entry: 8-Haz-2011
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
8
Anahtar kelimeler: маркетинг відносин
marketing relationship
управління зв'язками з клієнтами
ієрархія концепцій
гіперцикл Гартнера
customer relationship management
hierarchy of concept
hypercycle of Gartner
Özet: Викладено засади технічного та економічного підгрунтя концепції управління зв’язками з клієнтом на підприємстві і обгрунтовано її розвиток через призму очікувань і користей для підприємства, які її впровадили
Presents the principles of technical and economic basis of the concept of customer relationship and the company based its development through the prism of expectations and benefits for companies which have implemented
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263
Content type: Other
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Cyran_JA_.djvu32,44 kBDjVuGöster/Aç
Cyran_JA_.pdf108,13 kBAdobe PDFGöster/Aç
Cyran_JA___COVER.png132,21 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.