Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263

Tytuł: Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства
The concept customer relationship in market orientation enterprises
Authors: Циран, Ян
Cyran, Jan
Cytat: Ян Циран. Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства / Ян Циран // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 128 – 130.
Data wydania: 18-maj-2011
Date of entry: 8-cze-2011
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 658
8
Słowa kluczowe: маркетинг відносин
marketing relationship
управління зв'язками з клієнтами
ієрархія концепцій
гіперцикл Гартнера
customer relationship management
hierarchy of concept
hypercycle of Gartner
Abstract: Викладено засади технічного та економічного підгрунтя концепції управління зв’язками з клієнтом на підприємстві і обгрунтовано її розвиток через призму очікувань і користей для підприємства, які її впровадили
Presents the principles of technical and economic basis of the concept of customer relationship and the company based its development through the prism of expectations and benefits for companies which have implemented
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Cyran_JA_.djvu32,44 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
Cyran_JA_.pdf108,13 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
Cyran_JA___COVER.png132,21 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi