Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263

Pealkiri: Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства
The concept customer relationship in market orientation enterprises
Autor: Циран, Ян
Cyran, Jan
Bibliographic description (Ukraine): Ян Циран. Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства / Ян Циран // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 128 – 130.
Ilmumisaasta: 18-mai-2011
Date of entry: 8-juu-2011
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
8
Märksõnad: маркетинг відносин
marketing relationship
управління зв'язками з клієнтами
ієрархія концепцій
гіперцикл Гартнера
customer relationship management
hierarchy of concept
hypercycle of Gartner
Kokkuvõte: Викладено засади технічного та економічного підгрунтя концепції управління зв’язками з клієнтом на підприємстві і обгрунтовано її розвиток через призму очікувань і користей для підприємства, які її впровадили
Presents the principles of technical and economic basis of the concept of customer relationship and the company based its development through the prism of expectations and benefits for companies which have implemented
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263
Content type: Other
Asub kollektsiooni(de)s:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Cyran_JA_.djvu32,44 kBDjVuVaata/Ava
Cyran_JA_.pdf108,13 kBAdobe PDFVaata/Ava
Cyran_JA___COVER.png132,21 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.